środa, 12 grudnia 2012

...

No i po raz tysięczny już na tym blogu Przepraszam...
Mam ostatnio straszny problem z weną,wręcz ogromny... Siadam przed komputerem i nie wiem co pisać ! Mam pomysły na bloga i broń boże nie zamierzam go zawieszać czy coś! Po prostu nie umiem pisać,nie umiem ułożyć sensownie zdań ... Jeszcze do tego moja najlepsza przyjaciółka była 3 dni w szpitalu a ja dowiedziałam się wczoraj.(Ona jest w polsce a ja w austrii) No i od wczoraj mam podłamkę. Jeszcze raz mówię że nie zawirszam bloga !  Będę sie starać  coś wypłodzić jak najszybciej.Po prostu błagam o cierpliwość :) Do usłyszenia ;)

2 komentarze:

  1. pisz i jeszcze raz pisz. oby wena cię naszła, bo piszesz super. zapraszamy do nas http://imagin-one-direction.blogspot.com/. liczymy na pozytywny komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochaanie, ze mna juz wszystkoo okej. : ) W srd. Znowu jade na kontrole do szpitala. ; ) Pisz, pisz! : ) Kochaam Cie. ;*
    Vickyy. <3

    OdpowiedzUsuń