niedziela, 25 listopada 2012

Libster Award

Zostalam nominowana do Libster Avard ^.^  

Ogromne dzieki za nominacje :*

(Jak ktos nie wie na czym to polega to juz wyjasniam: twoj blog zostaje przez kogos nominowany i musisz odpowiedziec na jego 11 pytan.Po czym musisz wybrac swoje 11 pytan i nominowac 11 blogow,oraz poinformowac ich autorow o nominacji )

Dobra zaczynam :))

----------------------------------------------


1.Oczywiscie ze tak !! :))

2.Hmm...Za wszystko ;-P  Za to jaka muzyke tworza ,za to jacy sa no i za to ze sa tacy dla fanow .

3.Trudno mi powiedziec ,ale ostatnio mam etap  na ,,They don't know about us" i ,,Summer love"

4.Kocham obie <33  Ale do Take me home mam sentyment :))

5.Wszystkich :) No ale mam cos szczegolnego do Niall'a ^.^ Oww kocham jego oczy ;*

6.27.8.2012 <33

7.Bo odrywam sie wtedy od rzeczywistosci i wyobrazam sobie ze to ja to przezywam.

8.Boze pewnie ze tak !!! *.* Rozmarzylam sie wlasnie xD

9.Pewnie ze tak jeszcze bym poleciala na zakupy i zrobila zapas xD

10. Oczwiscie ze toleruje,skoro sa zakochani i szczesliwi to zostaje nam Directionerkom to akceptowac i ich wspierac :) A zazdrosna,hmm czasami cholernie  xD

11.Strasznie bym chciala.! Nigdy nie mialam i nie mam tako jakich planow na przyszlosc.Od  zawsze chce czegos wiecej,wydaje mi sie ze wlasnie czegos typu tego co przezyli oni :)



To na tyle z zadanych mi pytan :) jeszcze raz dzieki ;*


To moje pytania  ;

1. Ktorego z chlopcow lubisz najbardziej ?
2.Jak dlugo jestes directioner ? (o ile jestes )
3.Wolisz Perrie czy Eleanor ?
4.Jak bys mogla chodzic z ktoryms z chlopcow,ktorego bys wybrala ?
5.Jak dlugo piszesz bloga?
6.Czy podoba ci sie moj blog ? (Jesli czytasz)
7.Wolalabys mieszkac w Nowym York'u czy w Londynie ?
8.Za co lubisz kazdego z chlopcow ?
9.Jakie jest twoje najwieksze marzenie ?
10.Jaka jest twoja ulubiona piosenka ?
11.Wolisz ,,Up all night" czy ,,Take me home ''


Blogi nominowane:

1. whatmakes-youbeautiful.blogspot.com
2. milosc-niejedno-ma-imie.blogspot.com
3. ilovecarrotsandboys.blogspot.com
4.  gold-moments.blogspot.com
5. ill-take-you-to-another-worlds.blogspot.com
6. mylifeasiknowitnnj.blogspot.com
7. i-promise-i-swear.blogspot.com
8. shining-from-the-stars-above.blogspot.com
9. you-got-that-one-thing.blogspot.com
10. keep-calm-and-go-to-londyn.blogspot.com
11. beautiful-famous-and-rich.blogspot.com

Buziaki ;***


1 komentarz:

  1. odpowiem na te pytania tutaj, gdyż na swoim blogu nie tworzę osobnego postu. dziękuję za nominację ♥
    1. Niall ♥
    2. od 17 lutego '12
    3. za żadną nie przepadam, ale wolę Eleanor
    4. Nialla ♥
    5. od połowy września
    6. podoba mi się :)
    7. uwielbiam Londyn ♥ jednak Nowy Jork to Nowy Jork ♥♥
    8. kocham ich za wszystko, wygląd, charakter, talent śpiew. gdybym miała każdego opisywać to sądzę, że zabrakłoby mi tu miejsca.
    9. by mój dziadek żył wiecznie.
    10. lubię bardzo dużo piosenek i ciężko wybrać mi jedną.
    11. zdecydowanie TMH ♥

    OdpowiedzUsuń