niedziela, 9 września 2012

Rozdział szósty.

Poszliśmy do jadalni ,wszyscy już jedli ja usiadłam pomiędzy Niall'em a Vicky .Zayn usiadł z jej drugiej strony.Mieliśmy komplet.Wszyscy jedli i się śmieli w pewnym momencie przerwał to wszystko mój irlandczyk  <3
N-Wybacz Kat,chciałem wszystkim powiedzieć,chociaż pewnie was to nie interesuje.Zakochałem się w Kat.
J-Z wzajemnością (burak)
N-Nie jesteśmy jednak razem bo chcemy się lepiej poznać.A więc od dziś żadnych durnych komentarzy proszę.!
Zayn i Loui Naprawdę się cieszyli było to widać ,ale reszta jakoś nie zbyt.I Niall to też zauważył ale nic nie powiedział.
J-Dobra,dobra.
Minął tydzień , z Niall'em było mi coraz lepiej,chłopcy okazywali się coraz ciekawsi,a czas płynął szalenie i szybko.
N-Może pójdziemy dzisiaj na basen ?
Z-Fajny pomysł !
Lo-Spoko,lecimy się szykować.
Poszłam na górę z Vicky i zaczęłam szukać  stroju .
V-No to pięknie !
J- Co ?
V-Członek One Direction cię kocha!
J-Mnie się wydaje że ciebie też.!
V-Że niby kto ?
J-Pan Malik  :P
V-Serio!?
J-Tak to  wygląda!
V-Dobra ubieraj się !
Ubrałam się w czarne ładnie wykrojone bikini . Do tego krótkie spodenki ,czarną bokserkę , niebieskie koturny i do tego wzięłam białą torebkę.Wsadziłam do niej olejek do opalania,ręcznik,kosmetyki itp.
Rozczesałam włosy i zostawiłam rozpuszczone .Byłam gotowa ,zeszłam do salonu.
Lo-Pięknie wyglądasz!
J-Dzięki ;*
H-Wynajęliśmy cały basen dla siebie.
J- O !!
L-Inaczej było by za dużo fanek ! Kochamy je! Ale chcemy też mieć chwilę życia!
J-Ok,Na kogo czekamy ?
Lo-Na Zayna i Niall'a i Vicky.
N-Na mnie już nie :P
Podszedł złapał mnie w pasie i pocałował .
N- Wyglądasz fantastycznie!
J-Dzięki ;*
J-Idę na górę po nich.
Weszłam do pokoju a na środku stali Zayn i Vicky w objęciach !
J-Ja,ja przepraszam ale auto już czeka.
Z-Czekaj Kat, to nie tak!
J-Ale co ? Nie ma sprawy nikomu nie powiem!
V-Dzięki.!
Pojechaliśmy na basen,pogoda śliczna 38 stopni.Wszyscy byli zmęczeni po zawodach kto szybciej pływa poza mną i Harry'm .
H-Idziemy jeszcze popływać ?
J-Spoko ,Dawaj na bombę :P
H-Ok
Basen był duży ,była tam taka jaskinia,jeszcze tam nie byłam.Popłynęliśmy i podziwialiśmy kolory i światła ,wszystko.Harry nagle stanął ,złapał mnie w talii i przyciągnął do siebie.
J-Co tyy ?
H-Kat ,nie rozumiesz? Ja cię kocham !
J-Ejjj,przykro mi zostaw mnie !
Pocałował mnie ! Dałam mu z plaskacza
H-Ał ...!!
J-Przepraszam ,wybacz! Ale ja poprostu ! Ja kocham Niall'a !
H-Dobra,nie kontynuuj .
J-Wybaczysz mi ?
H-Ta..
J-Dzięki,wracajmy do reszty.
N-I jak ta jaskinia ? Ładna ?
J-Pięknaa!! Pójdziemy potem sami ?
N-Pewnie.
Z-UUU
N-Hej kto idzie ze mną do barku ? Głodny jestem :P
J-Ja pójdę!
Lo-I ja!Też coś zjem :P
Z-I ja pójdę .
Louis i Niall poszli do barku a my usiedliśmy przed barkiem i zaczęliśmy gadać.
J-Zayn ufam ci!
Z-Oh,serio ?
J-Tak, i potrzebuję rady !
Z-Wal prosto z mostu.
Opowiedziałam mu wszystko.
Z-Jaa,myślę że powinnaś porozmawiać Harry'm i mu wszystko wytłumaczyć! Co ty na to ?
J-Spróbuję ,ale w domu.
Z-Spoko,o patrz idą :)
J-O jezu ile wyście kupili !
N-Chodźcie to dla wszystkich .
Zjedliśmy ,pływaliśmy a dzień szybko się skończył .Wróciliśmy do domu i wszyscy się umyli i poszli spać.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz