czwartek, 13 września 2012

Rozdział ósmy.

Niall,nagrywa piosenke,nie widzi mnie,szyba wenecka .
Podeszlam i na niego patrzylam po chwili wyszedl zadowolony.
 J-Hejjj
  N-hejjj,coo tu robisz ?
J-patrzylam jak nagrywasz !
N-Mialas isc odpoczac czy nie ?
J-Zayn i Vicky,sa hm..zajeci.
N-Oh,to chyba dzis spisz u mnie :P
J-Nie mam nic przeciwko !
Wskoczylam mu na szyje i oplotlam nogi na biodrach.Po chwili nasze usta zlaczyly sie w pocalunku .
Niall poscil mnie z uscisku dopiero po paru minutach,dal jakis swoj luzny T-shirt i bokserki :P
Wykapalam sie,umylam zeby jego szczoteczka na co mi pozwolil,ubralam sie i poszlam.Niall lezal na lozku i ogladal nagranie.Po czym mnie zauwazyl.
N-Hej piekna,jestes taka slicznie naturalna!To kolejna rzecz ktora w tobie kocham.
J-Dzieki <3
N-Dobra moja kolej ,wyminal mnie i pocalowal przelotnie po policzku.
J-Pospiesz sie,czekam.
Rozlozylam sie na lozku i ogladnelam nagranie,znow mialam lzy w oczach.Ogladalam je jeszcze pare razy.Po piatym razie do pokoju wszedl Niall w samych bokserkach,zauwazyl ze placze i do mnie podbiegl.
N-Co sie stalo skarbie ?!
J-Ta piosenka,ona jest taka piekna!!
N-Oj przestan bo usune to nagranie!!!
J-Dobra dobra .
Niall zucil sie kolo mnie na lozko wylaczyl swiatlo i film,przyblizyl sie do mnie i pocalowal namietnie. Odwzajemnilam pocalunek .Calowalimy sie chyba z dziesiec minut,jak skonczylismy,brak mi bylo tchu.
N-Kocham cie najbardziej na swiecie.!
J-I ja ciebie ,moj niebieskooki.
Zaczal znowu mnie calowac i powoli wsadzil reke pod moja koszulke i jechal coraz wyzej.Gdy byl juz blisko klatki piersiowej zlapalam jego reke i pokiwalam glowa na nie.Mimo ciemnosci chlopak musial zauwazyc bo cofnal reke ,pocalowal w czolo i powiedzial.
N.Dobranoc Kat
J-Dobranoc.
Obrocilam sie  a on zlapal mnie w tali i tak zasnelismy.
W tym samym czasie *Vicky*
Bylo cudownie to bylo nie zapomniane uczucie,czulam ze moj pierwszy raz przezylam   z wlasciwa osoba.
Z-I jak ci sie podobalo skarbie? ( zlapal mnie w tali i mocno przytulil.)
J-Bylo cudownie .!
Z-Wiem ze to duze slowa,ale Kocham Cie!
Powiedzail to w koncu powiedzial!!
J-I ja ciebie Zayn.
Nagle do Zayna przyszedl Sms.Polecial do telefonu jak oparzony .
*Zayn*
Dostalem sms od Paula :
Jutro z rana macie obejzec filmik dziwczyny O imieniu Jasmina Jameson.
Dziewczyna ma talent i myslalem o tym zebyscie nagrali z nia piosenke.
                                                                                            Paul.xx



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz