piątek, 21 września 2012

Rozdział Jedenasty



Z-Zapomniałeś kim jesteś kretynie !!?
N-Wybacz to była chwila zapomnienia!
J-To moja wina Zayn przepraszam!
Z-Nie chodzi o to ! Będziesz miała miliony anty fanów itp.
Lo-To prawda ,wiem przez co przechodziła Eleanor.
L-I Danielle też, to była kwestia czasu ,już jest lepiej,ale to było strasznie!
J-Dam radę!
H-Będziemy was wspierać!
Z,Lo,L-Pewnie że tak !
Z-Wiecie że ta Jasmina już leci ?
J-Serio ?
N-Nom.
H-Jestem jej ciekaw.
V-I ja .
Lo-Nom
L-Już niedługo.
Z-Idę do pokoju.
Lo-Ja tez,niedługo powinna przyjść El ,wpuśćcie ją .
H-Ja tez idę do pokoju.
L-I ja.
J-Ja i Niall zostaniemy i otworzymy :)
V-Ja tez zostanę.
W pokoju zostaliśmy we trójkę usiedliśmy na kanapie przed TV. Siedziałam wtulona w Nialla a Vicky siedziała koło nas.
J-Niall ,kochasz mnie?
N-Najbardziej na świecie skarbie.
Nagle zadzwonił mój telefon 
*Rozmowa*
B-Hej to ja Bob.
J-Hej Bob co u cb ?
B-Ja nie z dobrą wieścią .
J-Co się stało ?
B-Wylatujesz!
J-Co!(powiedziałam ze łzami w oczach)
B-Pocałunki z Niallem = Koniec kariery !
J-Czemu ?!
B-Bo potrzebuję pracowniczki która będzie wyjeżdżać a nie gnić na dupie,pa.
*Rozłączył się*

Rozbeczałam się jak dziecko! Praca była dla mnie strasznie ważna!
N-Kochanie co się stało ?
J-Wyleciałam z  pracy !
V-Co takiego ?
J-Wyleciałam! Szef potrzebuje kogoś na wyjazdy itp.jestem mu zbędna !
N-Tak mi przykro !
V-Co za świnia!
J-Nie ,nie ,jest ok.Muszę wrócić i znaleźć pracę! 
N-Nie ma mowy ! Zostajesz tu !
J-Nie nie mogę!
N-Zostajesz i koniec !
V-A co ze mną ?
N-Też zostaniesz!
V-Serio ?
N-Pewnie przecież ten dom jest  ogromny !!
J-No nie wiem!
V-Nie daj się prosić!
N-No właśnie !
J-Ej patrzcie jak późno ! 
N-22
V-Za pół godziny będzie !
J-aha.
Minęło 20 min i dzwonek.
J-Niall otwórz a ja zawołam resztę.
Ja z Vicky zaczęłyśmy nawoływać resztę.Podeszłam do Nialla który stał przed drzwiami.
J-Otwórz !
N-Na pewno ?
J-Tak.
Niall otworzył drzwi.
N-Hej ty jesteś Jasmina tak ?
Jas-Tak to ja .
N-Miło mi jestem Niall .Wchodź.
J,L,D,Lo,E,H,Z,V-Hejjjj
Jas-Hej .
J-Hej jestem Kat ,jestem dziewczyną Nialla .
Jas-Hej , jestem Jasmina.
L-Hej jestem Liam a to moja dziewczyna Danielle .
Jas-Hej
Lo-Hejka to jest Eleanor mój skarb,a ja jestem Louis.
Jas-Hejka
H-Hejj jestem Harry .
Jas- Haha,hej .
V-Hejj ja jestem Vicky .
Jas-Hejka .
Z-A ja jestem Zayn.
Jas -Hej.
*Oczami Jasminy*
Wszyscy byli dość mili.Mi też się to udało .Dwie parki czyli podajże Lou i El oraz Liam i Dan gdzieś sobie poszły .
Z- Może zaprowadzę cię do pokoju ?
J-Pewnie 
Zayn wziął moje walizki i odezwał się dopiero w pokoju.
Z-To tutaj.
J-Jest ślicznie .
Pokój był śliczny i nowocześnie umeblowany.
Z-Wiesz oczarowałaś mnie .(Zarumienił się słodko)
J -Oh,dzięki ......

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Koniec <3 
Mam nadzieje że się podoba !
Czytałeś = Skomentuj 
                                  ~`Natii









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz