poniedziałek, 3 września 2012

Rozdział czwarty.

Wyslalam szefowi i zaczelam sie zastanawiac czym dojedziemy do hotelu.
H-To co zostaniecie u nas ?
Z,L,Lo,N- Prosimy :)
J-Momencik,Vicky narada.
Odeszlysmy kawalek.
J-I co o tym myslisz?
V-Zartujesz? 1D proponuje ci pobyt u siebie to nie ma sie prawa odmowic.
J-No tak,no to zostaniemy.!
V-Oh,Yeahh
J-Swoja droga,chyba wpadlas Zayn'owi w oko.
V-Przestan (Burak)
J-Ok,ok.
V-Wracajmy do nich.
Wrocilysmy do chlopakow.
J,V-Zostajemy :)
H-Dobra juz wysylamy kogos po walizki.
Z-(dzwoni)Prosimy walizki z pokoju ... do willi na ulicy.... pod numer.... dziekuje ,dowidzenia.
V-Skad znasz nasz nr pokoju i hotel?
Z-Od waszego szefa?
J-Mojego :P
Lo-Chce pani moze przeprowadzic ze mna wywiad na wylacznosc pani Kat.
J-Zastanowie sie panie Loui.
Hahahaha wszyscy w brecht.
V-A tak w ogole jak dlugo tu zostajemy ??
N-Jak dlugo zechcecie.!
L-Z ust mi to wyjales!
Lo,H,Z-Wlasnie!
J-No ok...
Niall podszedl do mnie i podniosl moj podbrodek.Oblalam sie rumiencem.A on szepnął mi do ucha:
N-Ty chyba nie jestes przekonana co ?
J-Teraz juz jestem ^.^
N-To dobrze!
L-Dziewczyny zaprowadzimy was do pokoi.
Lo-Chcecie pokoj razem czy osobno ?
J,V-Razem
Z-Zgrane przyjaciolki.
Pokazali nam pokoj dali klucz i wzieli do salonu.Wszyscy ogladali tv,tylko nie ja i Niall,no i Vicky i Zayn tez tak sobie.
J-Chyba wiem juz o tobie wszystko ty slodki irlandczyku :*
N-I ja o tobie piękna Polko <3
J-Polko ?
N-Rozgryzlem cie !
J-No dobra,dobra ale przylecialam do NY jak mialam 5 lat wiec to sie nie liczy .
N-Ale ,wiesz slyszalem ze Polki sa sliczne,i teraz wiem ze to prawda~!
J-Dzieki ,a jak mnie rozgryzles ?
N-Ma sie kontakty :P
Drynnn,drynnnn.
Lo-wasze walizki laski.
N-Wezme je !
Z-Pomoge ci!
H-Tez sie przydam ?
J-Dzieki
V-Thx
Pobieglam do Vicky.
J-Sluchaj on obczail ze jestem Polka!
V-A wie ze ja tez ?
N-Teraz tak!
V-Upss.
J-hhahaha,zanies ta walizke Niall.
N-Oki doki!
V-I co wpadl ci w oko nasz przystojny irlandczyk ?
J-Nie no co ty,moze,troszke,no dobra wpadl wpadl!
V-Oj mi Zayn też!Ale przykre info. wiem od Zayn'a.Miala byc tajemnica ale co mi tam.
Wpadlas  w oko nie tylko Niall'owi
J-Co!! Komu jeszcze?
V-Harr'emu .
J-Oh,f*ck!
V-Ja bym sie cieszyla!
J-A ja nie chce rozwalic zespolu !!
V-No tak...
Lo-DZiewczyny chodzcie tu .
Wbieglysmy do pokoju, kazdy z nich stal w naszej bieliznie ! Niall mial moje stringi!!!
J-Wtf?!!
V-hahahahahahahaha
Cale 1D- I'm sexy and i know it...
J-Hahahahaa zdejmowac moja bielizne!!
V-I moja ! Albo to nagram i wrzuce na fb albo twittera.
Lo-A nagrywaj.
Wyjelam komorke i zaczelam nagrywac Vicky poscila piosenke w tle a za 10 minut to bylo juz na twitterze i na fb!
L-Jak ogladalnosc?
J-Swietnie!!!
N-Chlopcy spadamy dajmy im spac.
Wykapalysmy sie i poszlysmy spac.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz