piątek, 19 października 2012

Rozdział Dwudziesty-Piąty

Dedykacja dla JennLove1D ...
Postaram się pisać tak żeby bardziej dało się zrozumieć:)
Buźka :* 

(Dla przypomnienia - ''Jas''-Jasmina , ''K''-Katy, ''S''-Soraya , ''Lo''-Louis ,''L''-Liam , ''H''-Harry , ''N''-Niall,''Z''-Zayn , ''P''-Paul ....reszta przez jakiś czas nie będzie potrzebna )
____________________________________________________________________________



Oczami Katy 

Obudziłam się rano wtulona w Niallera <3
Wstałam z łóżka i podeszłam do okna busa,okazało się że stoimy .
J-Pobudka wszyscy !! Jest 11 i stoimy !!
Dostałam poduszką w głowę od Jasminy.
J-Ej nooo!!
N-Co jest skarbie ?
J-Jest 11 ,a poza tym stoimy i nie ma Paula i kierowcy.!
Lo-Zadzwonię do Paula ale błagam zamknij twarz !
H-Jak cię energia od rana roznosi to zrób śniadanie.
J-Haha,ta jasne.Że zrobię :)
N-Dzięki kochanie.!
J-Ale nie powiedziałam że wam zrobię !hahah
Niall zaczął mnie gonić ... Daleko nie uciekłam bo wbiegłam do kuchni i zapchałam się w kozi róg.
N-I gdzie teraz pobiegniesz co ? Chyba cię złapałem
J-Nie bądź taki pe...
Nie dał mi dokończyć zamykając mi usta namiętnym pocałunkiem .
N-Kocham cię.
J-Ja cb też
Powiedziałam po czym znowu zaczęliśmy się całować. Co przerwał nam nie kto inny jak Paul.
P-Musicie tak od rana dzieciaki ?
N-Wybacz Paul.
J-Tak w ogóle to gdzie jesteśmy ?
P-Jesteśmy w porcie,zaraz nasz bus wjedzie na pokład promu i czekają nas 4 godziny morzem. Na promie są baseny restauracje i dużo innych.
N-Restauracje? - oczy mu się momentalnie zaiskrzyły .
J-Tak żarłoczku pójdziemy coś zjeść - uprzedziłam jego pytanie.
N-Idziemy do reszty .
P-A ja wracam załatwić wszystko z promem.
Poszliśmy do reszty i im wszystko powiedzieliśmy , każdy ubrał struj kąpielowy,ale że aż tak ciepło nie był to na to też coś ubraliśmy.
Po godzinie byliśmy wszyscy gotowi,od pół godziny już płynęliśmy .
J-Chodźmy obczaić bary .-Powiedziałam wychodząc z busa.
N-I to za co cię kocham - wyszedł za mną, złapał w talii i płynnym ruchem wsadził sobie na plecy
J-Hahaha ! Idziemy .
Całą gromadą poszliśmy na pokład,pierwsze co zobaczyliśmy to Nandos !
N-Tam idziemy !
Wszyscy wybuchnęli śmiechem. Skierowaliśmy nadal się śmiejąc i wygłupiając w stronę Nandos. Po zjedzeniu i obgadaniu wszystkiego co możliwe wyszliśmy dalej obczajać pokład . Następnym miejscem do którego udaliśmy się do Milk-Shake-City każdy z nas zamówił Shake i wtedy zamurował mnie temat Nialla.
N-A więc Kat poznasz moją rodzinkę .
Zaczęłam się krztusić.
N-Coś nie tak ?
Wszyscy zaczęli się śmiać jak wariaci !
J-Wszystko ok, tylko że czemu teraz się o tym dowiaduję ?! Muszę jakoś wyglądać!
N-Ty zawsze wyglądasz pięknie ! A w końcu moi rodzice muszą poznać moją dziewczynę ! Tym bardziej że jesteś nią tak długo !
J-No tak,chętnie ich poznam,nawet bardzo!Ale to będzie w huj stres !
Lo-Dasz radę!
Gadaliśmy jeszcze chwilę po czym poszliśmy na basen.Pływaliśmy ,podtapialiśmy się ,chlapaliśmy i wszystko.Każda chwila z tą moją big rodziną była cudowna .Po paru godzinach Paul zawiadomił nas że za pół godziny przybijamy do portu . Polecieliśmy do busa doprowadzać się do porządku.Ja chciałam pójść jako ostatnia bo miałam się długo szykować. Jak przyszła moja kolej już od pół godziny byliśmy w drodze do Dublina,gdzie czekali na nas rodzice Nialla i jego brat. Wzięłam prysznic i porządnie umyłam włosy.Wyszłam z pod prysznica ,wysuszyłam i wyprostowałam włosy . W samej bieliźnie poszłam do szafy . Wszyscy się na mnie patrzyli .
N-Skarbie może byś się ubrała .
J-Już już.
N-Uwiń się bo chłopacy zaraz cię pożrą wzrokiem a ja się na cb rzucę !
Rzucił mi swój T-shirt,który posłusznie ubrałam.
J-Soraya,Jasmina pomóżcie ! Co ja mam ubrać !?!
Jas-Już idę!
S-Ja też!
Dziewczyny pomogły mi wybrać ten zestaw.
Zastanawiacie się czemu tak wizytowo ? Od razu z naszego miejsca spotkania jedziemy na kolację do jakiejś restauracji.Szczerze to nie wiem po co ,może żeby się poznać ?
N-Pięknie wyglądasz skarbie .
J-Dzięki,ale nie jestem jeszcze gotowa.
N-Szykuj się ,masz jeszcze 15 min ..
J-Ahhh
Poleciałam do łazienki.Na dole wyprostowanych włosów,postanowiłam je lekko podkręcić. Potem nałożyłam lekki makijaż w postaci: Tuszu do rzęs,odrobina czarnej kredki i róż na policzki. Wyszłam z łazienki i wszystkim opadły szczęki .
N-Jesteś piękna ,Katy !
J-Dziękuję,idź się ubrać.
Niall poszedł przebrać się odrobinę poważniej .Ubrał ciemne jeansy,obcisły T-shirt i na to czarną marynarkę.
P-Szybciej Niall !Jesteśmy na miejscu!Twoi rodzice czekają !
N-Już!
Wyszedł z łazienki z postawionymi włosami,wyglądał zajebiście . Wziął mnie za rękę i wyszliśmy z busa.
Przywitałam się grzecznie z jego rodzicami i zaczęliśmy rozmawiać.Byli strasznie mili,tak jak i jego brat.U tej trójki o wiele bardziej dało się wyczuć akcent Irlandzki . Wsiedliśmy do czarnej limuzyny i ruszyliśmy w drogę. Rozmawialiśmy cały czas,tematy nam się nie kończyły. Dojechaliśmy do Restauracji i weszliśmy do środka.Restauracja była śliczna! Usiedliśmy przy zarezerwowanym stoliku i zamówiliśmy jedzenie.
Tematy nam się nie kończyły,strasznie polubiłam całą trójkę!
N-A teraz chciał bym coś zrobić,coś co planuję zrobić od długiego czasu !
Klęknął przede mną i wyjął małe pudełeczko z marynarki i otworzył je .W środku był taki pierścionek.
N-Katy ,czy wyjdziesz za mnie i zostaniesz tylko moja już na zawsze?
J-Jaa,ja tak!Tak!Tak!
Niall założył mi pierścionek,i czule pocałował.Staliśmy na środku sali w objęciach ciesząc się chwilą.Wszyscy w sali bili brawo . Jego rodzice i brat gratulowali.
Nie mogę uwierzyć !
N-Kocham cię,przyszła pani Horan.
J-I ja cb mój ty księciu !
Usiedliśmy z powrotem i zaczęliśmy rozmawiać o wszystkim co się zdarzyło od kiedy się poznaliśmy.
W tej chwili jestem najszczęśliwszą dziewczyną na świecie!
Po godzinie zaczęliśmy się zbierać. Podwieźliśmy rodzinkę Nialla pod ich hotel po czym pojechaliśmy dalej.
Niall zaczął mnie namiętnie i zachłannie całować,oraz jeździć ręką po udzie.
N-Nie wracamy dziś do Tourbusa.
J-Nie?
N-Mamy pokój w hotelu.
Zaczęliśmy się znowu całować.Po chwili kierowca krzyknął że jesteśmy na miejscu ,wysiedliśmy i poszliśmy do hotelu. Niall wziął kartę-klucz  i poszliśmy do pokoju.
Niall zaczął całować mnie po szyi już na wejściu. Po chwili wylądowaliśmy ogromnym wodnym łóżku.
Spędziliśmy długą i upojną noc.



Rano wstałam pełna energii .
Zaczęłam jeździć mu dłonią po twarzy.
N-Hej skarbie.
J-Hej Misiu,jestem chyba najszczęśliwszą osobą na ziemi.
N-A nie prawda,ja jestem jeszcze szczęśliwszy.
J-Chyba musimy się zbierać co ?
N-Racja,dziś o 19 mamy koncert .
Wzięliśmy wspólną kąpiel po czym się ubraliśmy i poszliśmy z powrotem do Tourbusa. Okazało się że jest blisko co Niall oczywiście wiedział ,więc poszliśmy spacerkiem. Po drodze złapali nas Paparazzi i zaczęli zadawać miliony pytań. ''Czy jesteście zaręczeni?'' ''Planujecie Ślub?'' ''Jesteście szczęśliwi ?''.
Niall o dziwo odpowiedział.
N-Tak,wczoraj oświadczyłem się Kat,na razie nie planujemy ślubu.I nie jesteśmy tylko szczęśliwi .Jesteśmy najszczęśliwsi na świecie !
Paparazzi stali z opuszczonymi gębami a zadowolony Niall wziął mnie za rękę i poszliśmy dalej.
Weszliśmy do Tourbusa i wszyscy się na nas rzucili .
S-Gdzie byliście?
Jas-Czemu nie było was na noc?
Z-Odbiło wam ?
Lo-Komórki pogubiliście ?
L-Czy chcieliście nas zabić?
H-Co wy wyczynialiście w nocy ?

N-Cichoo!! Byliśmy na kolacji z moimi rodzicami.I na tej właśnie kolacji oświadczyłem się Katy .
Wszyscy - Wow!!!
Zaczęli nam gratulować i w ogóle . Wszyscy byli szczęśliwi !
A ja i Niall najbardziej !
Po chwili jak już im wszystko opisaliśmy wszyscy zaczęli się szykować.O 16 musimy być na scenie.Chłopcy będą robić próby a o 19 jest koncert. Wyprostowałam włosy i ubrałam się w Czarne Rurki,Błękitną Boxerkę,Czarną-Białą Bejsbolówkę i Białe Vansy . Nałożyłam tusz i byłam gotowa....

___________________________________________________________________________


I jak się podoba ? Wiem taki sobie ...


Jeśli ktoś ma jakieś uwagi to piszcie


No i znowu        2 komentarze = Nowy :)


Buźka










4 komentarze:

  1. o mamo !
    oświadczyny Niall'a <3
    rozdział bomba :D
    czekam na kolejny :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebisty rozdział ! :d
    Czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo dziękuję za dedykację :3
    Oświadczyny Nialla *.*
    Rozdział mega :)
    Czekam na następny !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. No czekam na następny ; )
    Twoje aż chce się czytać :*

    http://everythingaboutyou-od.blogspot.com/ ; )

    OdpowiedzUsuń