sobota, 6 października 2012

Rozdział Dziewiętnasty

Hejjka , zaczynamy .

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Oczami Liama .

Rano obudziłem się nagi w obcym łóżku kolo jakiejś dziewczyny . Miałem totalnego kaca, zerwałem się z łóżka i przekląłem! Fuck co to za dziewczyna !? Uszczęśliwił  mnie jedynie widok zużytych kondomów kolo łóżka,przynajmniej dziewczyna nie uroi sobie ciąży. Uff,  teraz tylko żeby się nie okazało ze ktoś nas uwiecznił na zdjęciu . ! Ubrałem się , nie zwracając uwagi na kaca i wybiegłem z hotelu . Uf , nie ma paparazzi. Zadzwoniłem po taxi i pojechałem do domu . Było cicho jak nigdy, chłopaki mieli plan urządzić wieczór na dworze wiec tam się skierowałem . Zobaczyłem Nialla i Kat nagich leżących i wtulonych w siebie.
Poszedłem do kuchni i wyjąłem Aspiryne , popiłem chyba 2 litrami wody i trochę wróciłem do normy. Poszedłem na górę  wziąść prysznic. 


*Oczami Vicky*

Wstałam rano wtulona w Harrego , oj jak mi dobrze pomyślałam . W Harrego ? Co ? WTF ? Wyparowałam  z łóżka jak oparzona . Obydwoje byliśmy nadzy !
J-Harry , Harry budź się !!
H-Co jest ??
J-Czy my , ten no wiesz-wydarłam się
H-No , tak .
J-O boże !!!
H-Nic nie pamiętasz?
J-Tylko nasz taniec,potem nic.
H-Przykro mi .. Ale wiesz Vicky chciałbym ci coś powiedzieć . 
J-Co ?
H-Usiądź koło mnie .
J-Słucham- powiedziałam siadając koło niego 
H- Ja od dłuższego czasu, ja , kocham cie .
J-Ja nie wiem co powiedzieć ...
Cala drzalam , co Harry zauwazyl i objal mnie ramieniem . 
H-Vicky, cy zostaniesz moja dzewczyna ?
J-Harry ja nie wie..
Nie dal mi dokonczyc zamykajac mi usta pocalunkiem .
J-Harry, ja... Daj mi troche czasu, prosze.
H-Dobrze,dam ci tyle czasu ile potrzebujesz . -Powiedzial troche zmartwiony.

*Oczami Jas*

Rano obudziłam się z kacem że Jprdl ! Położyłam się na boku i zaczęłam budzić mojego pięknego.
J- Wstawaj skarbie :) -Powiedziałam całując go delikatnie w usta.
Z-Od dzisiaj zamawiam takie pobudki .! -Powiedział po czym  wpił się namiętnie w moje usta.
J- Zbieramy się skarbie bo mam kaca jak Jprdl !
Z-Dobrze,ale mam pytanie.
J- No pytaj skarbie .
Z-Czy pamiętasz coś z naszej nocy ?
J- Pamiętam wszystko misiu,co do minuty .
Podeszłam do Zayna który stał na środku pokoju i zawiesiłam się mu na szyi.
Z-To świetnie , Piękna, chciałbym żebyśmy oboje pamiętali ten czas .
Zaczęliśmy się całować , po chwili czułości ubraliśmy się zamówiliśmy Taksi i wróciliśmy do domu.  Weszliśmy do domu i pierwszym co zrobiliśmy było pójście po aspirynę i zapas wody . Po chwili wróciliśmy do świata żywych i poszliśmy się wykąpać.

*Oczami Loui*

Obudziłem się rano , El leżała wtulona we mnie. Pocałowałem ją w czoło i poszedłem do łazienki napuścić wody do wanny . Spędziłem z El wspaniałą i upojną noc, inni chyba też nie próżnowali bo nikt nie wrócił na noc. W pewnej chwili ktoś przerwał moje rozmyślanie obejmując mnie w pasie.
J- Wstałaś ślicznotko?
E-Jak widzisz - powiedziała śmiejąc się słodko .
J- Masz może ochotę się ze mną wykąpać księżniczko ?
E-Pewnie !
Cudowne było to że byliśmy razem już 1,5 roku a nasz związek wyglądał tak jak na początku .
Weszliśmy do wanny i zaczęliśmy po prostu rozmawiać, śmiać się i rzucać pianą . Po 30 minutach wyszliśmy z łazienki już gotowi . Zeszliśmy za rękę na dół gdzie przy blacie w kuchni siedziały dwie martwe zwłoki, Vick i Hazza .
J-Hej truposze! Kacyk ?
H-Japa Tomlinson !
E-Harry wyluzuj co ?
V-Boże błagam dajcie mi coś na kaca bo kurwa kopnę w kalendarz !
J-Haha dam wam Aspirynę .
Dałem im Aspirynę , i po butelce 2 litrowej wody .
H- Dziękuję ci Boo-Bear !
J-Spoko
V-Ja też dzięki .
J-Spoczi .
E-Ej a gdzie reszta ?
J-Nwm , pójdź po pokojach a ja zajrzę do ogrodu .
Wszedłem do ogrodu gdzie nadal spali Kat i Niall , nadzy , i tylko na wpół przykryci . Cyknąłem im fotkę . Po czym podszedłem i zacząłem budzić.
N-Jezu Boo-Bear ! Daj spać !
J-Ej jaja jakieś ? 14 godzina jest !
N-Kurwa ale jestem głodny .
J-Haha budź swoją księżniczkę i chodźcie do stołowego na ''Zebranie''
N-Oke


*Oczami Kat *

Niall obudził mnie pocałunkiem który odwzajemniłam .
J-Co jest żarłoczku . ?
N-Zebranie za chwile mamy .
J-Oj, no dobra to ubierzmy się , aha Niall . Dziękuję ci !
N-Ale za co ?
J-Za najwspanialszą noc mojego życia Niall .
N-Oj ,Kat rozczulasz mnie! To ja ci dziękuję piękna ! Jesteś moim życiem Kat!
Pocałowałam go czule .
J-Kocham cię .!
N-Ja cb też skarbie .
Wstaliśmy powoli, po czym ubraliśmy tak aby nikt nie widział i poszliśmy do stołowego . Na kanapie siedział Zayn z Jas na kolanach ,obok Liam trzymający się za głowę, dalej Louis z El na kolanach . Zaś na dwóch fotelach oddalonych od siebie siedziała Vicky i Harry i co chwila rzucali sobie dziwne spojrzenia .
J-Hej wszystkim !
Wszyscy - Hejj !
N-Dla nas nie ma miejsca?
J- Usiądźmy na dywan .
N-No ok .
J-No Loui co to jest takie ważne .?
Lo- Nic,nic , chcę tylko by każdy powiedział jak i gdzie spędził noc.
Z-Ja byłem z Jas w hotelu .
L-Ja nie ma pojęcia, i to jest najgorsze !
N-Na przyszłość tyle nie pij ''Daddy''
L-Zamknij się blondasie .!
J- Liam panuj nad słowami !
E-Kurde weźcie się opanujcie !
Lo-A ty Harry ?I ty Vicky ?
H-No więc , my też spędziliśmy tę noc w hotelu .
Zobaczyłam że Zayn popatrzył na nią z żalem ! Ale czego on chce ?!! Ona ma prawo być szczęśliwa jaki i on! Dobra muszę się opanować.!
J-Dobra Loui wiesz wszystko możemy się teraz pójść odświeżyć !?
Lo-A spadajcie i róbcie co chcecie
 każdy udał się do pokoju poza Loui i El . Po chwili usłyszałam drącego się Liama.
L-DO KURWY NĘDZY OD KIEDY TE DZIEWCZYNY TU SĄ NIE JESTEŚMY JUŻ ZESPOŁEM !SZCZERZE MAM OCHOTĘ ŻEBY ZNIKNĘŁY !

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Koniec :) Jak się podoba ?
A więc podnoszę poprzeczkę , ale to ostatni raz na jakiś czas . 
3  Komcie= Nowy :))

No i mam prośbę ~! Anonimki podpisujcie się :)) 


1 komentarz:

  1. Masz talent i bardzo fajnie się to czyta .Prosze pisz dalej :d

    OdpowiedzUsuń