niedziela, 21 października 2012

Rozdział Dwudziesty-Szósty

Hejj <3

Jeśli macie jakieś pomysły albo uwagi piszcie w komentarzach ! Jestem otwarta na propozycje :)

Dobra zaczynamy :)

________________________________________________________________________________
  


Miesiąc później

Oczami Kat

Byliśmy już w : Irlandii,Belgii,Niemczech,Austrii i w Czechach .
Teraz przyszedł czas na Polskę. Cieszyłam się :)
Trasa była wspaniała ! Fani zadowoleni i kochani.Chłopcy świetnie się bawili.No ale wszyscy tęskniliśmy za Dan,El i Vicki.
Pomiędzy Harrym i Sorayą ostatnio się coś kręci !
No a ja mam narzeczonego ! Jprdl nigdy nie myślałam że już w wieku 19 lat będę zaręczona.
Ale jestem szczęśliwa. I to stras
znie.
Dziś wieczorem koncert,pierws
zy w Polsce. Na razie jest 6 nad ranem a ja nie umiem spać. Idę się przejść!
Jest środek lata więc pewnie gorąc . Wybrałam ten zestaw . Poszłam do łazienki po godzinie byłam gotowa.
Wyszłam z busa i przechodziłam się po Warszawie. Po drodze złapała mnie grupka 5 dziewczyn i poprosiła po angielsku o zdjęcie.
J-Pewnie nie ma sprawy
Odpowiedziałam po polsku a te zmierzyły mnie wzrokiem. Jeszcze chwilkę z nimi pogadałam,zdały mi się bardzo miłe, dwie miały 15 lat jedna 16 i jedna 17 . Po skończonej rozmowie wyjęłam z tylniej kieszeni 5 złotych biletów. (Dostaliśmy od Paula a ja miałam je komuś dać)Dziewczyny zaczęły mnie ściskać i cieszyć się jak głupie. Pożegnałam się z nimi i poszłam dalej.Poszłam nad Wisłę i usiadłam na trawie , siedziałam i myśłałam. Po chwili z zamyślenia wyrwał mnie dźwięk telefonu.
Dzwoniła Jasmina.

J-Hej .
Jas-Hej ,gdzie jesteś musimy pogadać!
J-Już Idę,ubierz się !

Chwilę błądziłam , ale po 15 minutach byłam przy busie.
J-Śpią ?
Jas-Wszyscy.
Pociągnęłam ją za rękę i wróciłyśmy nad Wisłę.
Usadowiłyśmy się wygodnie.
J-No to co jest ?
Jas-No bo wiesz..
J-No mów.Po
Jas-Ostatnio mam straszny apetyt.
J-No i co.
Jas- W zasadzie nic :P Upodabniam się do Nialla ! A cb chciałam nastraszyć!
J-Haha,spoko.
Jas-Co robimy?
J-Może pójdziemy do Mc'Donalds ?
Jas-No ok :)
Po pół godzinie pytania i błądzenia w końcu znalazłyśmy ,zamówiłyśmy po zestawie i zaczęłyśmy gadać o wszystkim. Gdy zjadłyśmy wstałyśmy od stolika i skierowałyśmy się do wyjścia w pewnym momencie Jas złapała się drzwi i się po nich osunęła.
J-Jasmin! Co jest obudź się!!
Zadzwoniłam po pogotowie.Gdy byłyśmy w drodze do szpitala zadzwoniłam do chłopców.
Po godzinie Jasmina leżała przytomna w pokoju szpitalnym ,koło niej siedział Zayn a my czekaliśmy na zewnątrz.

Oczami Zayna

Do sali wszedł lekarz.

J-Panie doktorze co jej jest?
Lekarz-Wszystko jest dobrze.
Jas-Mogę wyjść zapalić ?
Lekarz-W pani stanie nie wskazane
Jas-W jakim stanie ? O czym pan mówi ?
Lekarz-To pani nic nie wie?
J-No jak widać to nic nie wiemy może nas pan oświeci?
Lekarz-Pani Jasmina jest w 1 miesiącu ciąży !
Jas-Co ?
J-Pan sobie żartuje?
Lekarz-Nie,niestety. Muszę iść.
J-Kurwa !
Wybiegłem z sali wściekły.Po drodze wszyscy pytali mnie co się dzieje ale ja biegłem dalej. Wybiegłem ze szpitala i wsiadłem do taxi i pojechalem do tourbusa.Telefon dzwonił mi non stop . Ale ja byłem wściekły ! Nie chce tego dziecka ! Nie jestem gotowy by być ojcem ! A ona by być matką ! Kocham ją całym sercem ale nie chce tego dzieciaka!
Po chyba 50 telefonie odebrałem.To była Katy .

J-Czego !?!
Wydarłem się do niej.
K-Co się stało ? Jasmina nie chce nic powiedzieć tylko płacze.A ty nie odbierasz!
J-Chcesz wiedzieć co jest ?
K-No mów kurwa!
J-Ona jest w ciąży !! A teraz odpierdolcie się ode mnie wszyscy!!
*Rozłączyłem się*


Ja na serio nie chcę tego dziecka! Mam 19 lat i zacząłem karierę!
Ja chce podróżować i spełniać marzenia!A nie niańczyć dziecko !
Dzwonię do Jas .

Jas-Halo?
J-Hej
Jas-Co jest ?
J-Usuń dziecko!
Jas-Że co ?
J-Chcę żebyś je usunęła !
Jas-Zapomnij ! Nie zabiję dziecka !
J-Jak mnie kochasz to to zrobisz !
*Rozłączyłem się*

 Oczami Sorayi

Cała trasa biegła do teraz tak zajebiście,a teraz Jas leży w szpitalu i jest w ciąży.
J-Co on ci powiedział ?
Zapytałam bo właśnie skończyła gadać z Zaynem.
Jas-Że jak go kocham to usunę dziecko
Rozpłakała się na amen .
J-Nie płacz i nie słuchaj go ! Zaraz wszyscy wrócą ze stołówki i pogadamy z nimi.
Jas-Ale ja sama nie wiem czy chcę to dziecko !
J-Ej ty się chyba nie zastanawiasz na serio nad Aborcją ?
Jas-Sama nie wiem .
J-Zwariowałaś!
W tym momencie do sali wpadła nasza banda.
H-Co jest ?
Jas-Nic
Lo-No mów!
Jas-Nie chcę o tym gadać.
L-No to ty nam powiedz Soraya.!
J-Zayn zadzwonił.
K-I co powiedział ?
J-Że Jas ma usunąć ciąże !
N-Czy jego popierdoliło ?

Gadaliśmy jeszcze chwilkę,Jas przestała płakać. Niall już pojechał razem z Kat,stwierdziliśmy że to właśnie Niall powinien z nim pogadać. My zostaliśmy z Soraya , o 15 ma wypis.

Oczami Nialla

Jechaliśmy w ciszy,po chwili nie wytrzymałem.
J-O czym myślisz kotku?
K-O tym jak on tak może..
J-Spokojnie on na pewno tak nie myśli. A z reszta jesteśmy na miejscu,zaraz się dowiemy.
Wysiedliśmy z taxi i za rękę poszliśmy do busa. Weszliśmy a Zayn siedział na łóżku z twarzą w dłoniach.
J-Zayn powiedz mi , czy ciebie powaliło?
Z-Nie - powiedział oschle.
K-Jak mogłeś jej coś takiego powiedzieć co ?
Z-Jprdl ! Nie czaicie ? Nie chcę tego dziecka! Chce się rozwijać i podróżować!
J-Trzeba było pomyśleć o zabezpieczeniu !
Z-Byliśmy piani!
K-I teraz poniesiecie konsekwencje panie Malik!
J-Dokładnie Zayn! Będziesz ojcem czy ci się to podoba czy nie!
Z-Nie koniecznie! Może Jas usunie ciąże!
J-Kurwa Malik tego chcesz ? Chcesz zabić dziecko?
K-Chcesz odebrać życie komuś kto jest cząstka ciebie?
Z-Tak ,tego chce.!Bycie ojcem zostawię sobie na później !
N-Ciebie już do końca pojebało stary! Myślisz tylko o sobie ! Pomyśl trochę bo zaczyna ci odwalać!
Z-Niall,zamknij się już.!Nie chce mi się gadać.


Jest 16,wyrobiliśmy się .
Jesteśmy już w miejscu koncertu. Jasmina nie odzywa się do Malika.
Teraz z chłopakami musimy się ubrać ,oraz styliści muszą dokonać parę upiększeń. Potem mamy przećwiczenie Choreografii no i probe.
A o 19 koncert.Ciekaw jestem polskich fanek.Pewnie są wspaniałe.




 





3 komentarze:

  1. Super :) Jak chcesz to to jest mój blog : http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=68915501172632751#template

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam , dopiero zaczynam :D
    http://everythingaboutyou-od.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń