czwartek, 4 października 2012

Rozdział Siedemnasty

Helloo <3 
Zaczynamy ...
600 wejść !! Jesteście niesamowici !

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


*Oczami Harrego *

Właśnie zajechaliśmy na parking Szpitala, Louis ma świetny pomysł z zabraniem dziewczyn do domu !
Z-Dobrze że Jasmina już doszła do siebie !
L-Powiem ci Zayn że jesteś samolubnym dupkiem !
Z-Zamknij się Liam !
J-Ale on ma rację ! Kat jest w okropnym stanie ! Eleonor dopiero się obudziła i jest strasznie słaba ! A ty tylko o Jasminie myślisz! Ona i Vicky są już w świetnym stanie ! A ty myślisz tylko o niej  reszta cie nie obchodzi ! Samolubny Dupek !
Zayn przywalił mi z pięści . Ja mu oddałem i zaczęliśmy się tłuc . Liam próbował nas rozdzielić , udało mu się to dopiero po 5 minutach .
J-Weź spierdalaj Dupku łapy precz ode mnie !
Z- Ja ją kocham !!
Ja i Liam wielkie oczy na niego ..
L-Ty ją co ???
Z-Ja ją kocham !
J-Ale że niby kogo do cholery ?!
Z-Kocham Jasminę ... Dlatego tak bardzo o niej myślę .. Stan Kat i El strasznie mnie martwi bo są dla mnie jak siostry z resztą jak i Wiki . Ale Jasminę kocham , i nie umiem myśleć o nikim innym .
L-Sory że tak na ciebie najechałem ... Nie wiedziałem 
J-I ja ..
Z-Ja też was przepraszam , mogłem wam to powiedzieć wcześniej .
Dopiero teraz zauważyłem że mi cieknie krew z łuku brwiowego a Zaynowi z wargi .
L-Chłopaki wejdźmy do tego szpitala niech wam to opatrzą .
J-no ok
Z-Ale szybko bo na nas czekają .!
Weszliśmy do szpitala , jakieś pielęgniarki nas opatrzyły i polecieliśmy do reszty .
J,Z,L- hejka ludzie . 
Lo- No hej 
N-Heja
E-Hej chłopcy 
V,Jas- Hajjjjkaa 
J-Spadamy ?
Lo-Jeszcze chwilka , musimy zaczekać na karetkę i 2 pielęgniarki .
Z-O to wykorzystam wolną chwilkę , Jasmina mogę cię na moment poprosić .?
Jas- Pewnie .


*Oczami Jasminy*

Zayn wziął mnie do jakiegoś parku i usiedliśmy na ławce .Chwile siedzieliśmy w ciszy , nagle Zayn wziął głęboki wdech i zaczął mówić :
Z- Jas ja , chciał bym ci coś powiedzieć . No bo ja , ja cie kocham .
Łza zakręciła mi się w oku , nigdy nie myślałam że on jest romantykiem , szczerze od dłuższego czasu również darzyłam go głębokim uczuciem . 
Nagle klęknął przede mną :
Z- Jas, czy uczynisz mi ten zaszczyt i zostaniesz moją dziewczyną ?
J-O boże , tak  tak tak!!!
Skoczyłam mu na szyję i pocałowałam , Zayn pogłębił pocałunek . Staliśmy tak przez chyba 5 minut i namiętnie całowaliśmy . Nagle usłyszałam pstryk aparatu .
Z-Haha , no to jutro będziesz na pierwszej stronie :)
J-Haha, mam się cieszyć czy płakać ?
Z-Ciesz się ! No chyba że mnie nie lubisz :/
J-Kocham cię wariacie !
Z-Ja cb też moja ślicznotko , spadajmy do reszty ..
J-No ok .
Zayn złapał mnie za rękę i poszliśmy w kierunku szpitala . Jak weszliśmy do sali wszyscy się na nas popatrzyli i było już tylko słychać - Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Lo-Coś nam się tu zalęgło .
H-No,no Zayn nie powiem .
Niall siedział przy Kat , on nie krzyczał i nie skakał . Widziałam że lekko próbował się uśmiechać . Ale rozumiałam że jest mu bardzo ciężko .
J- Zayn , ktoś powinien pogadać z Niallem - Szepnęłam mu na ucho .
Z-Pogadam z nim jak dojedziemy do domu .

Wszystko poszło w miarę szybko , po godzinie dziewczyny leżały już w domu na łóżkach . Kat była podłączona do kupy rzeczy , El miała tylko kroplówkę .
Pielęgniarki miały przyjeżdżać 2 razy dziennie .
Skończyło się na tym że Niall dalej siedział przy łóżku .


Stałam przy uchylonych drzwiach i patrzyłam na Nialla , Zayn podszedł od tyłu i złapał mnie w tali .
Z-Co tam kochanie ?
J-Martwię się o nich !Pogadaj z nim każ mu się przespać proszę ! Nie mogę na to patrzeć ! On od ponad 25 godzin nie tknął jedzenia i picia ani nie spał ! 
Z-Dobrze , pójdę do niego .
Zayn przyciągnął mnie do siebie i czule pocałował (muszę powiedzieć że całuje wspaniale) .
Zayn poszedł do Nialla a ja poszłam do swojego pokoju wyszykować się do spania . 
Wszyscy chyba byli zmęczeni i też się położyli . Niall od dzisiaj miał spać koło Kat , a Louis koło El .
Ja , sama .... 
Wzięłam prysznic , umyłam i wysuszyłam włosy , ubrałam samą bieliznę (lubię tak spać bo zawsze jest mi gorąco ) i położyłam się z laptopem na łóżku .
Nie lubiłam stron plotkarskich , ale ze względu na dzisiejsze wydarzenie jednak weszłam . Weszłam na pierwszą lepszą stronę i ...
pierwszy nagłówek : ZAYN MALIK Z 1D MA NOWĄ DZIEWCZYNĘ .!
Z ciekawości otworzyłam artykuł :
Zayn Malik ze słynnego boys-bandu One Direction ma nową dziewczynę . Fanki płaczą ale z przekonaniem mówią : ''To jest ustawione !'' , ''Ona leci na jego sławę '' , ''Pewnie zerwie z nią niedługo '' , ''Pewnie jest jego kolejną zabawką którą żuci po tygodniu, i kolejną dziewczyną której złamie serce ''  
A wy co o tym myślicie czy związek tej dziewczyny i Zayna przetrwa?
Chodzą pogłoski że Menager 1D znalazł tę dziewczynę na YT i chłopcy mają nagrać z nią piosenkę oraz pojechać w trasę . Dziewczyna nazywa się Jasmina Jameson .
Zobaczymy co z tego będzie .

Pod artykułem było zdjęcie moje i Zayna jak się całujemy . I zamieszczony link do jednego z moich nagrań na YT .
Szczerze po przeczytaniu tego przeżyłam szok .No ale mogłam się tego spodziewać :/

Położyłam laptopa koło łóżka i zgasiłam światło już prawie zasypiałam jak ktoś wszedł do pokoju. Nie wiedziałam kto to , dopiero jak podszedł bliżej zobaczyłam że to  Zayn w samych bokserkach . Położył się koło mnie i przyciągnął do siebie . Leżeliśmy tak przytuleni do siebie ,w ciszy .
Z-Kocham cię Jas, najbardziej na świecie .
J-Ja ciebie też Zayn , ale mam pytanie .
Z-Tak ?
J-Ilu dziewczynom już tak mówiłeś ?
Z-Że co ?
J-Znalazłam artykuł o nas, twoje fanki są pewne że jestem twoją zabawką i że takich jak ja miałeś już wiele . :(
Z-Skarbie nie słuchaj brukowców błagam ! To fakt miałem dużo dziewczyn, bo przyznaje się lubię , lubię się zabawić. Ale jeszcze nigdy nie byłem tak zakochany !
J-Wierzę ci , wiesz czemu ?
Z-Czemu Kiciu ?
J- Bo powiedziałeś mi szczerze że je tylko wykorzystywałeś, co prawda nie uważam tego za stosowne i boję się że ze mną zrobisz to samo ... Ale ufam ci Zayn .
Wtedy przerwał moją wypowiedź gorącym pocałunkiem . Leżeliśmy tak i się całowaliśmy , w pewnym momencie usiadłam na nim okrakiem i dalej się całowaliśmy , Zayn jeździł ręką po moim ciele . Nigdy nie czułam się tak szczęśliwa. Po chyba pół godzinie skończyliśmy czułości , zaszłam z niego położyłam mu głowę na torsie i tak zasnęłam .


*Oczami Nialla *

Wieczorem coś zjadłem , Zayn mi kazał . Położyłem się spać koło Kat.
Teraz było rano , Kat dalej była nie przytomna . Wziąłem gitarę i usiadłem na krześle obok łóżka i zacząłem grać : It's time to get up.
Potem opowiadałem jej że śniło mi się że była zdrowa i siedzieliśmy na polanie . Mówiłem jej że ją kocham , że tęsknię za jej śmiechem . Mogłem mówić ile chciałem i co chciałem , Eleonor i Loui byli w pokoju obok . Mówiłem jej że boję się o to co będzie , że boję się że się nie obudzi , cały czas powtarzałem jak bardzo ją kocham . Postanowiłem zagrać jej ''Moments'' .
W pewnym momencie do pokoju weszła Jasmina w koszulce Zayna i zaczęła śpiewać ze mną .
Gdy skończyliśmy przytuliła się do mnie.
Jas- Hej Nialler
J-Hej Jas :)
W pewnym momencie automaty zaczęły piszczeć , puls mojej Kat zaczął być coraz szybszy .
W pewnym momencie otworzyła oczy .
J- Kat ! Kat ty ty o boże !
Pocałowałem ją i przytuliłem .
J-Jezu jak ja cię kocham , jak ja się cieszę !Czy czegoś potrzebujesz skarbie ?
K-Ja, nie , zostaw mnie na moment z Jas misiu . -Powiedziała łamiącym się głosem .
J-No ,ale Kat ty dopiero co , ja nie chcę muszę się nacieszyć !
K-Proszę . Przecież już się nigdzie nie wybieram - lekko się uśmiechnęła .
J-No dobrze.

Wyleciałem z pokoju jak oparzony i zacząłem się drzeć na całe mieszkanie !!
J-WSZYSCY ZA 5 MINUT W STOŁOWYM !! MÓJ SKARB SIĘ OBUDZIŁ !!!!


*Oczami Jas *

Byłam cała roztrzęsiona, nie mogłam uwierzyć że ona się obudziła, i że chce ze mną gadać .
K-Chcę ci podziękować,uratowałaś mnie. No i życzę szczęścia z Zaynem .
J-Ależ nie masz za co dziękować !! I skąd wiesz o mnie i o Zaynie ?
K-Przez sen słyszałam wszystko , wszystko co ktokolwiek do mnie mówił . Śpiew Nialla i twój . Do teraz nie mogłam otworzyć oczu , próbowałam ale nie mogłam - Pociekły jej łzy .
J-Cieszę się że żyjesz . I jeszcze raz proszę , wybacz mi .
K-Wybaczam , ale o to to prędzej ja powinnam prosić .
J-Przyjaciółki ?
K-Możemy spróbo.. ekhhekehh
J-Co się dzieje ?!
Spanikowałam , Kat zaczęła się dusić i kaszleć. Zaczęłam robić jej sztuczne oddychanie i wołać chłopaków. Po chwili chłopcy dzwonili po lekarza a ja dalej próbowałam jej pomóc . Po chwili zaczęła oddychać normalnie i równym tempem .
N-Ty znowu ją uratowałaś ! Ozłocę cię dziewczyno!
Mocno mnie przytulił , i pocałował w czoło .
Chłopacy siedzieli wokół łóżka Kat. Byli tu już wszyscy , nawet El wstała już na nogi , Loui jej pomagał ale był to już  kolejny krok. Po 10 minutach zjawił się lekarz .
Lekarz- Jak się pani czuje ?
K-Ja, jestem zmęczona i mam potworny ból głowy , ale czuję się wyspana .
Lekarz- A więc podłączymy panią pod kroplówkę i musi pani dużo spać! Jak będzie  pani odpoczywać to powinna pani dojść do siebie tak szybko jak pani Eleonor . Ma pani co prawda większe obrażenia ale pani organizm teraz będzie się leczył bardzo szybko .
K-Dziękuję panie doktorze.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------


I jak wam się podoba ?
Komentujcie please !! 
Już 600 wejść OMG ! <3
Kocham was!!
To może skoro mam coraz więcej otwarć to pokażecie że czytacie ? Na dobry początek :
1 Komentarz = Następny rozdział :)) 









3 komentarze:

  1. Pisz dalej super historia !! Czekam na nastepny rozdzial!! ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz dalej< naprawdę mi się podoba!>

    OdpowiedzUsuń