piątek, 5 października 2012

Rozdział Osiemnasty

Dobraa piszemy :) 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


*Tydzień później *

*Oczami Kat*

Rano obudziłam się obok mojego księcia . W sumie w przeciągu tego tygodnia nic się ciekawego nie stało . Wszyscy skakali koło mnie i El . El już jest w pełni sił , ja też prawie . A z Niallem układa nam się świetnie , po tym wszystkim wręcz zajebiście ! On też już doszedł do siebie , je normalnie i sypia :)

Wstałam powoli z łóżka ubrałam się w niebieskie dresy i czarny T-shirt , umyłam zęby , pomalowałam się lekko i rozczesałam włosy . Chciałam wyjść z pokoju ale ktoś złapał mnie w tali .
N-Witaj piękności 
J-Hej misiu , idziemy coś zjeść ?
N-Pewnie -złapał mnie za rękę i zeszliśmy na dół .
Na dole jeszcze nikogo nie było więc postanowiliśmy zrobić śniadanie. Jajecznicę .
J-Niall łap jajko -rzuciłam w niego jajkiem ,obrócił się i dostał nim prosto w czoło .
Zaczęliśmy biegać po całym mieszkaniu i rzucać jajkami . Gdy przebiegaliśmy koło schodów wpadłam na Liama.
J-Wybacz mi Daddy .
L-Haha spoko, bitwa tak z rana ?
J-On zaczął !
N-A nie bo ona !
L-A ja skończę ! - podbiegł do blatu i każde z nas dostało jajkiem , i tak skończyły się jajka zanim zaczęliśmy robić jajecznicę ! :P
N- I co teraz? Tyle jedzenia na marne ! To jest niedopuszczalne !
J- Oj już ,już po prostu  ty i Liam ruszycie teraz dupy do sklepu :)
L-Ej a czemu my ?
J- Bo mi nie wolno jeszcze wychodzić !
N-Wiesz skarbie na chorą to ty już nie wyglądasz - powiedział obejmując mnie od tyłu .
J- Przestańcie marudzić i biegiem do sklepu zanim wszyscy wstaną !
L-No dobra , zapłacisz jeszcze za to ! -zaczął mnie łaskotać .
J- Liam błagam , proszę Daddy przestań ! Hahahah
N- Liam rusz się ! Idziemy po jedzenie jestem głodny !
J- Misiu , ty zawsze jesteś głodny !
Podbiegł do mnie dał mi buziaka w czoło i poszli .
Posprzątałam po czym zabrałam się za robienie kanapek  i sałatki . Po około pół godzinie byłam gotowa . Usiadłam na kanapie i włączyłam Mtv . Siedziałam i słuchałam muzyki , dziwny zbieg okoliczności bo właśnie była godzina z One Direction i leciały tylko ich piosenki . Oni śpiewają tak pięknie , kiedyś śpiew był moją pasją ale potem zainteresowałam się dziennikarstwem i skończyłam ze śpiewaniem .Zastanawiam się czy potrafiłabym jeszcze zaśpiewać tak jak kiedyś , oczywiście kocham śpiewać jak sprzątam i tak dalej ale to nie to samo . Wpadłam na strasznie głupi pomysł , ale można spróbować w końcu wszyscy śpią. Poszłam do pokoju Nialla i weszłam do pokoju nagrań ( jak już wcześniej wspominałam ma swój własny ) . Znalazłam cudem na tym sprzęcie podkład do mojej swego czasu ukochanej Piosenki : Give Your Heart a Break od Demi Lovato .
Puściłam piosenkę podeszłam do mikrofonu i zaczęłam śpiewać, boże jak ja dawno tego nie robiłam ! Nagrałam to i przerzuciłam sobie na Usb . Stwierdziłam że nie jest tak źle, zeszłam spowrotem do kuchni gdzie Vicky właśnie robiła sobie kawę .
J- Hejj Vicky
V- Oh , hej Kat .
J- Jakieś plany na dziś ?
V-Wiesz Jasmina wspominała że może pójdziemy gdzieś potańczyć.
J-O to ja zostaję :P Podejrzewam że Niall ,Eleonor i Louis też zostaną , bo chcieliśmy sobie zrobić wieczór filmowy .:)
V-Spoko to pójdę Ja,Harry,Jasmina,Zayn i Liam .
J-Spoczi :)
V- Blondasek jeszcze śpi ?
J- Nie, poszedł z Daddy'm kupić jajka .
V-Ale ja wczoraj na zakupach z Jasminą kupiłam 30 jaj !
J- Ale no, ten rano odbyła się mała bitwa :)
V- Haha ale nie widać nic po mieszkaniu :P
J- Zdążyłam  posprzątać , ale w stołowym są 3 plamy na ścianach .
V- Hahah
W tym momencie do domu z impetem wpadł Liam a za nim Niall , obydwoje mieli po 2 siatki . I weź tu takich na zakupy wyślij !
J-Cały sklep kupiliście ?
N-Nie , parę pierdółek .
L-To znaczy - Żelki,Chipsy ,Ciastka,Pączki,Cukierki , Colę , Fantę,Sprite , Makaron , Sos do Spaghetti ,Owoce ,Jogurt , Płatki do mleka , Mleko , Budyń , Jajka......
V-Dobra ! Wystarczy nie kontynuuj !
J- Liam ty znasz całą listę zakupów na pamięć ?
N- On tak zawsze :P
V- Weźmy się za śniadanie !
Weszliśmy do kuchni , Liam wziął się za koktajl Jogurtowo-Owocowy ,Ja za jajecznicę , Niall za naleśniki a Vicky za nadzienie do naleśników . Po 15 minutach byliśmy gotowi, w jadalni czekali wszyscy oprócz Jas i Zayna . wszyscy zaczęli jeść bo mój blondasek już nie mógł wytrzymać , a ja poszłam ich obudzić  .
Najpierw weszłam do pokoju Zayna , pustka . Potem poszłam do Jas , i co zastałam ?

Dwie wtulone w siebie śpiące postacie , wyglądali tak słodko . Pierwsze co sprawdziłam to czy są w coś odziani , Jas miała koszulkę nocną a Zayn  bokserki . Jest dobrze :P

Zrobiłam zdjęcie , nie mogłam sobie odmówić i wsadziłam na Twittera z podpisem : ''Śpiące gołąbeczki ''
Potem zaczęłam wrzeszczeć i skakać im po łóżku .
Z- Spadaj! Daj mi spać em.. nam !
J- Wstawać śpiochy , na dole czeka śniadanie!
Jas- O co wam chodzi? która godzina?
J- Grubo po 11 wstawać !
Jas- Rusz się Misiu .
Z-Tak,tak .
Jas wstała z łóżka , złapałam ją za rękę i pociągnęłam na dół . (A mówiłam już że relacje między nami się bardzo poprawiły ?)
Jas- Hej wszystkim
H,L,Lo,N,V,E - Hejjj
J-Kurwa czy on zamierza wstać?
Pobiegłam na górę , Zayn smacznie spał .
J-Rusz dupę Leniu !!
Z-No już idę tylko się nie drzyj .
Zaciągnęłam go na dół siłą . W końcu wszyscy siedzieli razem . Zjedliśmy śniadanie i każdy zajął się sobą , potem był obiad , a na wieczór mieliśmy plany .

*Oczami Liama *

Jutro miałem spotkać Danielle , cieszyłem się jak głupi od paru dni . Ona była moim życiem ! Moim wszystkim , kochałem ją ponad wszystko . Miałem nadzieję że do mnie wróci . Nawet nie zauważyłem   że już 19 . Za godzinę idziemy na imprezę , wszyscy poza Loui i El oraz Niallem i Kat,oni robią sobie wieczorek filmowy .
Postanowiłem się dzisiaj upić , i zaszaleć . Wziąłem prysznic , ubrałem się , ustawiłem włosy na żel i nawet nie zauważyłem a była już 19;55 . Zszedłem na dół gdzie czekały już dziewczyny wyglądały zajebiście .
Vicky była ubrana w  To (bez naszyjnika) , miała pomalowane na czerwono paznokcie, usta pociągnięte czerwoną szminką , Rzęsy pomalowane tuszem i podkreślone kredką .
Jasmina była ubrana w To , miała pomalowane paznokcie na czarno , pomalowana była podobnie do Vicky , no i miała ślicznie pofalowane włosy .
Obie wyglądały przepięknie .
J-Dziewczyny, wyglądacie bosko !
V,J-Dziękujemy :)
Po chwili zeszli do nas Harry i Zayn , wsiedliśmy do Limuzyny i pojechaliśmy na podbój .


*W tym samym czasie * Oczami Nialla*

Dziewczyny były na górze i się szykowały. Ja i  Louis zajęliśmy się zorganizowaniem wieczorku ,postanowiliśmy że będzie on na dworze . Położyliśmy wielkie poduszki , popowieszaliśmy lampy i światełka , postawiliśmy stoliki ze świeczkami i na końcu wielki ekran . Efekt jest taki :


















Do tego mieliśmy popcorn,czekoladę i czekoladki .
Po chwili zawitały do nas dziewczyny
Kat : Była ubrana w To , bez make-up ,miała świeżo umyte(już wysuszone oczywiście) i naturalnie falowane włosy .
El: Była ubrana w To , też bez make-up i miała świeżo umyte rozpuszczone loki .
Były naturalne ale to dodawało im piękna !Były wręcz piękniejsze !
J- Mój ty piękny skarbie -Powiedziałem obejmując ją w pasie,ona zarzuciła mi ręce na szyję i mocno i czule wpiła w usta .
El i Loui już leżeli na poduszkach wtuleni w siebie, my po chwili poszliśmy w ich ślady.
Leżeliśmy i oglądaliśmy jakiś film romantyczny, co chwila obdarzając się pocałunkami i innymi czułościami. Po filmie który był dość długi bo ponad 2,5 godziny El i Loui się gdzieś ulotnili a my zostaliśmy sami. Puścił się następny film a my wykorzystując bycie sam na sam ,zaczęliśmy się coraz namiętniej i zachłanniej całować . Kat usiadła na mnie okrakiem i zaczęła rozpinać moją koszule od piżamy .
K-Teraz dokończymy to co nam ostatnim razem przerwano -Szepnęła mi do ucha dysząc .


*W tym samym czasie w klubie*Oczami Liama*

Wszyscy byli piani w trzy dupy ,ja też . Jas i Zayn tańczyli ocierając się o siebie i obmacując się .Co mnie strasznie zdziwiło podobnie zachowywali się Harry i Vicky . Po chwili przestałem o tym myśleć bo jakaś dziewczyna zaprosiła mnie do tańca , tańczyliśmy potem wypiliśmy jeszcze parę drinków i urwał mi się film .

*Oczami Zayna*

Tańczyłem z Jas już od paru godzin,z minuty na minutę nasz taniec był odważniejszy w pewnym momencie zaczęliśmy się całować i macać. Poszliśmy do pierwszego lepszego hotelu i wzięliśmy pokój ,po chwili leżeliśmy już na łóżku i powoli rozbieraliśmy nie przestając się całować.

*Oczami Harrego*

Moje uczucia do Vicky wyszły na jaw, nie wiem czy robiła to tylko dla tego że była piana czy też coś do mnie czuła.
Zayn ,Jas i Liam gdzieś zniknęli . Złapałem Vicki za pośladki i powiedziałem
J-Skarbie znajdźmy hotel. Przecznicę dalej znaleźliśmy hotel,wzięliśmy pokój i po chwili leżeliśmy na łóżku w samej bieliźnie całując się namiętnie.

*Oczami Nialla*(+18)

Po chwili byliśmy w samej bieliźnie. Popatrzyłem na nią i zapytałem
J-Kat, na pewno chcesz ?
K-Tak misiu .
Powoli zdjąłem jej stanik , i majtki .Po chwili ona też mnie rozebrała. Założyłem gumkę i powoli w nią wszedłem .To było cudowne uczucie . To były najcudowniejsze minuty mojego życia . Byłem delikatny i  Namiętny . Byliśmy obydwoje tak przeraźliwie szczęśliwi, zbliżyliśmy się do siebie jeszcze bardziej .Gdy już skończyliśmy położyłem się obok Kat i wtuliłem w nią . Miała szybki puls,ja zresztą też . Zasnęliśmy tak wtuleni w siebie .

*Oczami Zayna*(+18)

Gdy byliśmy nadzy bez pytania szybko w nią wszedłem , widać było że sprawia jej to przyjemność .Czułem się jak bym przez chwilę odleciał . Było nam cudownie ,cieszyliśmy się chwilą .Wplotła rękę w moje włosy i zaczęła całować, gdy już skończyliśmy położyłem się obok a ona wtuliła się w mój tors .

*Oczami Harrego* (+18) 

Weszliśmy pod prysznic , Vicky oplątała mi nogi na biodrach a ja powoli zacząłem działać. Poruszałem się delikatnie całując ją przy tym .Całowałem ją po całym ciele,po chwili wyszliśmy aby dokończyć na łóżku .Byłem taki szczęśliwy ,spełniony i teraz byłem pewny. Po paru upojnych i cudownych godzinach zasnęliśmy ...


Ciąg Dalszy Nastąpi .....



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Wiem wiem :P Zboczone...
Ostrzegałam że będą takie sceny!
I bez Hejtów pliss , kiedyś trzeba pójść krok dalej .
Mam nadzieję że się podoba !

:***

2komcie= następny rozdział !





2 komentarze: